Avui, 06 d’abril de 2022, s’han publicat les bases de la Oferta Pública d’Ocupació per a la contractació com a personal laboral indefinit fix corresponents a la taxa de reposició i d’estabilització de l’ocupació temporal per un total de 92 places de professionals assistencials i les 32 places de serveis generals del centre, al BOPT i DOGC.
Trobareu les bases i l’accés a l’aplicació on inscriure-us a la intraweb i a la web del centre. Tanmateix les adjuntem també en aquest correu.
La informació aportada serà traspassada a l’espai de borsa de treball en cas de no aconseguir una plaça.
La mateixa aplicació serveix per inscriure’s a la borsa de treball del centre. Per lo tant tots els professionals que actualment tenen un contracte temporal al centre i no optin a plaça indefinida fixa quedaran inscrits automàticament a la borsa de treball, per lo tant hauran d’introduir les dades per mantindre’s a la borsa de treball, aquelles persones que no ho facin, quedaran excloses de la mateixa. Trobareu el nou reglament de borsa de treball a la Intranet.
Els passos a seguir són:
- Inscriure’s a la web borsa opo.hospitalsantacreutortosa.cat . L’aplicació s’obrirà demà dia 7 d’abril fins al 5 de maig de 2022. Una vegada esteu inscrits, rebreu al correu que haureu introduït , el codi usuari amb el qual podreu entrar a l’aplicació les vegades que necessiteu.
- Introduïdes les dades personals, podreu anotar tots els mèrits curriculars i l’experiència: indicant el nom del curs, les hores del mateix i l’any en que s’ha cursat, de cada un. Important! Els mèrits curriculars s’han de presentar en HORES i els cursos presentats, han de ser impartits per Organismes Oficials, Universitats, Institucions sanitàries… i que tinguin relació directa amb el lloc de treball i les tasques realitzades
- Una vegada introduïdes les dades, podreu accedir al calendari i triar un dia i una hora per poder validar de forma presencial tota la informació. El dia triat, caldrà aportar original i fotocòpia de tots els mèrits, certificats d’empresa, vida laboral, fotocòpia de DNI, certificat de delictes sexuals, certificat de grau de discapacitat, etc. L’ordre de presentació de la documentació, ha de ser IGUAL, a l’ordre del full que es genera al finalitzar la introducció de totes les dades. NO ES REALITZARAN FOTOCÒPIES.
- El dia atorgat, es validarà la informació introduïda i es farà entrega d’un full justificant les dades que es tindran per puntuar.
- Finalitzat el període de validació, es publicaran en el termini de màxim 7 dies laborables, els llistats provisionals dels aspirants. S’obre un període de reclamacions de 5 dies laborables.
- Exhaurit el termini per esmenes i reclamacions, es publicaran els llistats amb les puntuacions definitives.
Preguem màxima puntualitat el dia i hora de la validació.
Per qualsevol dubte o aclariment, podeu enviar un correu electrònic a hospitalsantacreu.rrhh@saluttortosa.cat
Bases Assitencials Bases Serveis Generals Admesos i Excloso provisional Admesos i Exclosos LISMI Llistat Provisional Llistat Definitiu