Recomanacions

Us aconsellem que ens notifiqueu les al·lèrgies medicamentoses i alimentàries, així com també que ens informeu de la dieta habitual.

Si disposeu del document de voluntats anticipades, compartiu-lo amb l’equip assistencial.

Recomanacions

Us aconsellem que ens notifiqueu les al·lèrgies medicamentoses i alimentàries, així com també que ens informeu de la dieta habitual.

Si disposeu del document de voluntats anticipades, compartiu-lo amb l’equip assistencial.

Recomanacions

Us aconsellem que ens notifiqueu les al·lèrgies medicamentoses i alimentàries, així com també que ens informeu de la dieta habitual.

Si disposeu del document de voluntats anticipades, compartiu-lo amb l’equip assistencial.

Articles d'ús personal

Cal que porteu articles d’higiene personal. Aneu en compte amb la resta de pertinences personals, com ara audiòfons, ulleres, lents de contacte o dentadures postisses. Deseu-les en un recipient adequat.

El centre no es farà responsable de la seua pèrdua o deteriorament.

Articles d'ús personal

Cal que porteu articles d’higiene personal. Aneu en compte amb la resta de pertinences personals, com ara audiòfons, ulleres, lents de contacte o dentadures postisses. Deseu-les en un recipient adequat.

El centre no es farà responsable de la seua pèrdua o deteriorament.

Articles d'ús personal

Cal que porteu articles d’higiene personal. Aneu en compte amb la resta de pertinences personals, com ara audiòfons, ulleres, lents de contacte o dentadures postisses. Deseu-les en un recipient adequat.

El centre no es farà responsable de la seua pèrdua o deteriorament.

alto-angulo-plato-comida-cetogenica-vaso-agua-limon_23-2149260375

Horari dels àpats de les persones ingressades

Els àpats tenen en compte les vostres preferències i s’adapten, de la millor manera, a les vostres necessitats.

mug-hot-solid

ESMORZAR

8 h a 9 h

plate

DINAR

13 h a 14 h

apple

BERENAR

16 h a 17 h

fish

SOPAR

19 h a 20 h

Horari dels àpats de les persones ingressades

Els àpats tenen en compte les vostres preferències i s’adapten, de la millor manera, a les vostres necessitats.

mug-hot-solid

ESMORZAR

8 h a 9 h

plate

DINAR

13 h a 14 h

apple

BERENAR

16 h a 17 h

fish

SOPAR

19 h a 20 h

mug-hot-solid

ESMORZAR

8 h a 9 h

plate

DINAR

13 h a 14 h

apple

BERENAR

16 h a 17 h

fish

SOPAR

19 h a 20 h

Informació mèdica

La informació mèdica us la proporcionarà el personal assistencial corresponent, el qual us visitarà periòdicament.

Cada unitat té les seues particularitats, consulteu-nos tots els dubtes.

Informació d'interès

Les habitacions compten amb televisió i wifi gratuïts. Per afavorir el repòs i la recuperació, mantingueu un to de veu adequat i els aparells electrònics amb el volum baix.

Si heu d’acudir a un centre extern per motius assistencials, us informarem en antelació. Serà necessari l’acompanyament d’un/a responsable.

Per motius clínics o d’organització podríem traslladar-vos a una altra unitat o habitació. Us ho comunicarem degudament.

Altres serveis

Oferim altres serveis per millorar l’atenció i facilitar el dia a dia de les persones, com ara perruqueria, podologia, atenció a l’usuari, etc.

Per a més informació contacteu amb la Unitat d’Admissions o el personal d’infermeria.

Informació mèdica

La informació mèdica us la proporcionarà el personal assistencial corresponent, el qual us visitarà periòdicament.

Cada unitat té les seues particularitats, consulteu-nos tots els dubtes.

Informació d'interès

Les habitacions compten amb televisió i wifi gratuïts. Per afavorir el repòs i la recuperació, mantingueu un to de veu adequat i els aparells electrònics amb el volum baix.

Si heu d’acudir a un centre extern per motius assistencials, us informarem en antelació. Serà necessari l’acompanyament d’un/a responsable.

Per motius clínics o d’organització podríem traslladar-vos a una altra unitat o habitació. Us ho comunicarem degudament.

Altres serveis

Oferim altres serveis per millorar l’atenció i facilitar el dia a dia de les persones, com ara perruqueria, podologia, atenció a l’usuari, etc.

Per a més informació contacteu amb la Unitat d’Admissions o el personal d’infermeria.

Acompanyament i visites

L’horari de visites és de 9 h a 21 h. En cas d’acompanyament fora d’aquest horari comuniqueu-ho a l’equip assistencial. Durant la nit l’entrada s’ha de sol·licitar al telèfon 977 50 05 33.

Alta hospitalària

Us lliurarem l’informe d’alta hospitalària amb la informació del procés assistencial. També rebreu el tractament farmacològic, les cures i el seguiment posterior. En cas necessari, rebreu indicacions sobre la dieta i l’exercici físic.

Cafeteria i restaurant

Disposem d’una cafeteria-restaurant a l’entrada principal. L’horari és de dilluns a divendres de 7.15 h a 20 h i els caps de setmana i festius de 7.30 h a 19 h.

També trobareu màquines de venda automàtica al costat de la Unitat d’Admissions.

Confidencialitat

La persona atesa és l’única titular del dret a la informació durant el procés assistencial. També es podrà informar els familiars si el/la pacient els ha autoritzat prèviament.

No es facilitarà informació per telèfon. En cas de dubte, contacteu amb la Unitat d’Atenció a l’Usuari.

Cafeteria i restaurant

Disposem d’una cafeteria-restaurant a l’entrada principal. L’horari és de dilluns a divendres de 7.15 h a 20 h i els caps de setmana i festius de 7.30 h a 19 h.

També trobareu màquines de venda automàtica al costat de la Unitat d’Admissions.

Cafeteria i restaurant

Disposem d’una cafeteria-restaurant a l’entrada principal. L’horari és de dilluns a divendres de 7.15 h a 20 h i els caps de setmana i festius de 7.30 h a 19 h.

També trobareu màquines de venda automàtica al costat de la Unitat d’Admissions.

Confidencialitat

La persona atesa és l’única titular del dret a la informació durant el procés assistencial. També es podrà informar els familiars si el/la pacient els ha autoritzat prèviament.

No es facilitarà informació per telèfon. En cas de dubte, contacteu amb la Unitat d’Atenció a l’Usuari.

Confidencialitat

La persona atesa és l’única titular del dret a la informació durant el procés assistencial. També es podrà informar els familiars si el/la pacient els ha autoritzat prèviament.

No es facilitarà informació per telèfon. En cas de dubte, contacteu amb la Unitat d’Atenció a l’Usuari.

Enquestes d'opinió

La vostra opinió és important per a nosaltres. Ajudeu-nos a millorar!

Empleneu les enquestes que trobareu als codis QR.

Enquestes d'opinió

La vostra opinió és important per a nosaltres. Ajudeu-nos a millorar!

Empleneu les enquestes que trobareu als codis QR.

Espai sense fum

El centre està adherit a la Xarxa Catalana d’Hospitals Lliures de Fum.

No és permès de fumar en tot el recinte hospitalari.

Espai sense fum

El centre està adherit a la Xarxa Catalana d’Hospitals Lliures de Fum.

No és permès de fumar en tot el recinte hospitalari.

Enquestes d'opinió

La vostra opinió és important per a nosaltres. Ajudeu-nos a millorar!

Empleneu les enquestes que trobareu als codis QR.

Espai sense fum

El centre està adherit a la Xarxa Catalana d’Hospitals Lliures de Fum.

No és permès de fumar en tot el recinte hospitalari.