Canal de denúncies

L’Hospital Santa Creu es basa en el foment d’un entorn segur, responsable, ètic, transparent, d’igualtat i de confiança per a tots els nostres empleats, usuaris i proveïdors. A més, un dels nostres fonaments és tenir cura del medi ambient i l’entorn social.

Tanmateix, aquest centre de salut pública i de titularitat municipal es basa en un Codi Ètic que defineix el full de ruta i el marc normatiu que contempla, a més, els valors, la missió i la visió de l’Hospital Santa Creu.

L’Hospital Santa Creu es basa en el foment d’un entorn segur, responsable, ètic, transparent, d’igualtat i de confiança per a tots els nostres empleats, usuaris i proveïdors. A més, un dels nostres fonaments és tenir cura del medi ambient i l’entorn social.

Tanmateix, aquest centre de salut pública i de titularitat municipal es basa en un Codi Ètic que defineix el full de ruta i el marc normatiu que contempla, a més, els valors, la missió i la visió de l’Hospital Santa Creu.

Compliment de la normativa vigent

Estem compromesos en el compliment de la normativa vigent i del Codi Ètic, així com en la detecció i prevenció de comportaments irregulars al centre.

Per tots aquests motius, hem implementat un Canal Ètic que permet a qualsevol persona reportar possibles conductes indegudes o violacions ètiques que hagi detectat a la nostra institució. 

Compliment de la normativa vigent

Estem compromesos en el compliment de la normativa vigent i del Codi Ètic, així com en la detecció i prevenció de comportaments irregulars al centre.

Per tots aquests motius, hem implementat un Canal Ètic que permet a qualsevol persona reportar possibles conductes indegudes o violacions ètiques que hagi detectat a la nostra institució. 

Quins fets es poden notificar?

Pots informar a través del Canal Ètic dels fets que consideris puguin suposar un incompliment de la normativa legal, del Codi Ètic o de qualsevol normativa interna vigent, com ara:

IMPORTANT! Aquest Canal Ètic no és un servei d’emergències. No s’ha d’utilitzar per informar sobre situacions que comportin una amenaça immediata. Si necessiteu assistència en una situació d’aquest tipus, si us plau contacteu amb les vostres autoritats locals i utilitzeu els canals definits a aquest efecte.

Quins fets es poden notificar?

Pots informar a través del Canal Ètic dels fets que consideris puguin suposar un incompliment de la normativa legal, del Codi Ètic o de qualsevol normativa interna vigent, com ara:

IMPORTANT! Aquest Canal Ètic no és un servei d’emergències. No s’ha d’utilitzar per informar sobre situacions que comportin una amenaça immediata. Si necessiteu assistència en una situació d’aquest tipus, si us plau contacteu amb les vostres autoritats locals i utilitzeu els canals definits a aquest efecte.

Quins fets es poden notificar?

Pots informar a través del Canal Ètic dels fets que consideris puguin suposar un incompliment de la normativa legal, del Codi Ètic o de qualsevol normativa interna vigent, com ara:

IMPORTANT! Aquest Canal Ètic no és un servei d’emergències. No s’ha d’utilitzar per informar sobre situacions que comportin una amenaça immediata. Si necessiteu assistència en una situació d’aquest tipus, si us plau contacteu amb les vostres autoritats locals i utilitzeu els canals definits a aquest efecte.

Com es pot enviar una comunicació?

Pots enviar la comunicació de dues maneres diferents, escull la forma que et sigui més còmoda. 

Com es pot enviar una comunicació?

Pots enviar la comunicació de dues maneres diferents, escull la forma que et sigui més còmoda. 

App co-resol

  1. Descarrega’t l’app co-resol, acceptant les notificacions. És gratuïta i està disponible a l’App Store i a Google Play.
  2. Prem el botó “Fes un click” i, a continuació, introdueix el codi Tortosa.
  3. Selecciona la persona o departament al qual vols enviar el teu missatge. Si no tens clar a qui t’has de dirigir, no et preocupis, qualsevol dels interlocutors disponibles ho redirigirà a qui correspongui, respectant en tot moment la confidencialitat.
  4. Escriu el teu missatge sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
  5. Identifica’t o selecciona l’opció d’anonimat, posteriorment has d’acceptar la Política de Privadesa.

Pàgina web

  1. Prem el botó “Fes un click” i introdueix el codi Tortosa.
  2. Selecciona la persona o departament al qual vols enviar el teu missatge. Si no tens clar a qui t’has de dirigir, no et preocupis, qualsevol dels interlocutors disponibles ho redirigirà a qui correspongui, respectant en tot moment la confidencialitat.
  3. Escriu el teu missatge sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
  4. Identifica’t o selecciona l’opció d’anonimat, posteriorment has d’acceptar la Política de Privadesa.
  5. En aquest cas, rebràs un codi identificador i una contrasenya únics que hauràs de desar per mantenir la comunicació, mitjançant un xat segur, sobre l’estat del teu clic.
  6. Cada vegada que vulguis saber si  tens missatge nou al xat o vulguis aportar més informació, per assegurar la confidencialitat, has d’introduir aquest codi i contrasenya a la pàgina d’inici, al botó “Accedir a un click anterior”.

App co-resol

  1. Descarrega’t l’app co-resol, acceptant les notificacions. És gratuïta i està disponible a l’App Store i a Google Play.
  2. Prem el botó “Fes un click” i, a continuació, introdueix el codi Tortosa.
  3. Selecciona la persona o departament al qual vols enviar el teu missatge. Si no tens clar a qui t’has de dirigir, no et preocupis, qualsevol dels interlocutors disponibles ho redirigirà a qui correspongui, respectant en tot moment la confidencialitat.
  4. Escriu el teu missatge sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
  5. Identifica’t o selecciona l’opció d’anonimat, posteriorment has d’acceptar la Política de Privadesa.

Pàgina web

  1. Prem el botó “Fes un click” i introdueix el codi Tortosa.
  2. Selecciona la persona o departament al qual vols enviar el teu missatge. Si no tens clar a qui t’has de dirigir, no et preocupis, qualsevol dels interlocutors disponibles ho redirigirà a qui correspongui, respectant en tot moment la confidencialitat.
  3. Escriu el teu missatge sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
  4. Identifica’t o selecciona l’opció d’anonimat, posteriorment has d’acceptar la Política de Privadesa.
  5. En aquest cas, rebràs un codi identificador i una contrasenya únics que hauràs de desar per mantenir la comunicació, mitjançant un xat segur, sobre l’estat del teu clic.
  6. Cada vegada que vulguis saber si  tens missatge nou al xat o vulguis aportar més informació, per assegurar la confidencialitat, has d’introduir aquest codi i contrasenya a la pàgina d’inici, al botó “Accedir a un click anterior”.