



El passat divendres, 10 d’octubre, l’Hospital Santa Creu va estar present a la jornada “Team Building d’Èxit”, organitzada per l’IDECE i l’Institut de l’Ebre, en la qual van participar una cinquantena d’empreses i entitats del territori. El centre d’atenció intermèdia hi va assistir amb dues professionals que van prendre part en les activitats formatives combinades amb una experiència de rem al riu Ebre.
Aquesta acció reafirma l’aposta de l’Hospital Santa Creu amb la cohesió interna, el lideratge compartit i la cultura de seguretat, factors clau en l’entorn sanitari. Segons paraules de la responsable de l’Àrea de Gestió i Innovació del Coneixement, Mireia Adell: “En l’àmbit hospitalari, disposar d’equips ben cohesionats i comunicats influeix directament en la qualitat assistencial, la reducció d’errors i la satisfacció professional”.
En aquest sentit, la jornada “Team Building d’èxit” va combinar formació teòrica i una activitat pràctica amb rem, finalitzant amb un espai de networking entre participants, el qual va promoure l’establiment de vincles entre entitats del territori.
Les intervencions de team building estructurats, amb components com la clarificació de rols, la definició d’objectius i dinàmiques de resolució de conflictes, poden tenir un impacte positiu en el rendiment i la cooperació dels equips. Així mateix, els bons nivells de treball en equip faciliten la implementació d’innovacions i milloren l’adaptació als canvis en l’entorn sanitari.


