El Servei Català de la Salut de la Generalitat de Catalunya comunica la suspensió de l’activitat educativa (escoles i universitats), l’activitat esportiva i la sanitària no urgent a tot Catalunya davant la previsió de ratxes que poden superar els 100 km/h. Aquesta mesura s’implanta en motiu de l’activació del pla VENTCAT, les mesures entraran en vigor a mitjanit i es mantindran, com a mínim, fins a les 20 h.
És per aquest motiu que es cancel·la l’activitat ambulatòria de l’Hospital Santa Creu prevista per a demà dijous, 12 de febrer, com són les Consultes Externes, l’Equip de Valoració i Orientació (EVO), el Servei de Valoració de la Dependència (SEVAD), el Centre de Dia i el Servei de Rehabilitació Ambulatòria.
Així mateix, es recorda a familiars i acompanyants que extremin les precaucions, així com evitin desplaçaments i visites al centre de salut. A més, es prega a la ciutadania molta prudència i extremar la precaució a l’exterior per risc de caiguda d’arbres, branques o elements inestables.


