El Festival toca’m celebra enguany la seua quarta edició i, com ja és tradició, torna a portar la música en viu a espais sanitaris i socials del territori. En aquest marc, l’Hospital Santa Creu acollirà de nou un dels concerts del programa TOCA’M SOCIAL, que pretén apropar la cultura als col·lectius més vulnerables.
El concert tindrà lloc el proper dissabte, 24 de maig, a les 17 hores al mateix centre hospitalari i anirà a càrrec de la pianista Carmen Vilanova. L’actuació, de caràcter íntim i proper, vol oferir un moment de bellesa, emoció i benestar a pacients, familiars i professionals del centre, a través de la música del piano.
Amb aquest concert, el Festival TOCA’M reafirma el seu compromís amb la inclusió social i la democratització de la cultura, fent arribar la música fora dels escenaris convencionals i posant-la al servei de les persones. “Per a l’Hospital Santa Creu és un honor formar part, un any més, d’aquesta iniciativa que humanitza l’entorn hospitalari i contribueix al benestar emocional de les persones ateses”, ha conclòs la directora gerent del centre, Matilde Villarroya.


